سرخط خبرها

کشف ۱۲۰میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق از یک انبار در اطراف مشهد (۱۲ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۸۱۳۸
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
کشف ۱۲۰میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق از یک انبار در اطراف مشهد (۱۲ آذر ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۱۲۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق و احتکار شده از یک انبار در یکی از روستا‌های محدوده جاده «کلات» در نزدیکی مشهد کشف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: مأموران دایره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی مشهد در راستای شناسایی و برخورد با محتکران کالا و مجرمان اقتصادی ۲ انبار کالا‌های احتکار شده و قاچاق را در یکی از روستا‌های محدوده جاده کلات شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: مأموران پس از شناسایی انبار‌ها ضمن هماهنگی با مقام قضائی به همراه بازرسان اداره تعزیرات از محل بازدید و ۲۴۷ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق و احتکار شده شامل یخچال، اجاق گاز، شومینه، بخاری گازی، کولر و ... را کشف کردند.

وی گفت: طبق اعلام کارشناسان اداره صنعت و معدن و تجارت، ارزش کالا‌های احتکار شده ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

نگهبان بیان کرد: این انبار‌ها مهر و موم شدند و در این رابطه ۲ نفر متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مشهد تاکید کرد: پلیس در مقابله با سوداگران اقتصادی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، شهروندان نیز می‌توانند هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کرده و در راه مبارزه با مفاسد اقتصادی با خدمتگزاران خود همکاری کنند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->